اشک محتشم

نوکر بهشت هم برود باز نوکر است

اشک محتشم

نوکر بهشت هم برود باز نوکر است

بسم الله الرحمن الرحیم
باسلام
شما در وبلاگ سفره کریم این امکان رو دارید که سبکهای جدید مداحی رو دریافت نمایید ودر مقابل تمام دوستان شاعر و نویسنده از شما فقط التماس دعا دارند
دوستان شاعری که علاقه دارند که شعر ها و سبکهاشون رو به اشترک بگذارند میتوانند با شماره تلفنهای زیر تماس بگیرند
09195066771
09216328128
شما برای دسترسی راحت تر به مطالب میتوانید به ارشیو مراجعه کرده و موضوع مورد نظر را بیا بید .
با نظرات خودتان باعث دل گرمی ما باشید.
در پناه حق باشید ان شاالله
««بیچاره»»

ربنا لا تحرّمنا من ذکر امیرالمؤمنین

دوشنبه, ۲۷ تیر ۱۴۰۱، ۰۱:۴۷ ق.ظ

ربنا لا تحرّمنا من ذکر امیرالمؤمنین(6)

منو بزن منو بسوزون تنمو توی قبر بلرزون(2)

ولی نگو دیگه تو دنیا نگم علی علی علی مولا(2)

بگو آتیش میگم باشه بگو دوزخ میگم میرم

نگو دست از علی بردار بدون عشق می میرم(2)

ربنا لا تحرّمنا من ذکر امیرالمؤمنین(6)

بگو برو بگو بمیرو جونیمو ازم بگیرو(2)

ولی نگیر زبونمو تا بگم علی علی علی مولا(2)

بگو جونت می گم می دم بگو دنیا ازش سیرم

بگو حیدر توی قبرم یه جون تازه می گیرم

بگو آتیش میگم باشه بگو دوزخ میگم میرم

نگو دست از علی بردار بدون عشق می میرم(2)

ربنا لا تحرّمنا من ذکر امیرالمؤمنین(6)

اون روزی که امام کعبه پا می ذاره رو بام کعبه

می گه بدونید اهل دنیا فقط علی علی علی مولا

بعلیٍ هلاکم کن بعلیٍ تو پاکم کنم

 بعلیٍ توی صحنش بکش و بعد خاکم کن

بگو آتیش میگم باشه بگو دوزخ میگم میرم

نگو دست از علی بردار بدون عشق می میرم(2)

بگو آتیش میگم باشه بگو دوزخ میگم میرم

نگو دست از حسین بردار بدون عشق می میرم(2)

ربنا لا تحرّمنا من ذکر ابا عبدالله(6)

سلسله موی دوست حلقه دام بلاست

هر که در این حلقه نیست فارغ از این ماجراست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.