اشک محتشم

نوکر بهشت هم برود باز نوکر است

اشک محتشم

نوکر بهشت هم برود باز نوکر است

بسم الله الرحمن الرحیم
باسلام
شما در وبلاگ سفره کریم این امکان رو دارید که سبکهای جدید مداحی رو دریافت نمایید ودر مقابل تمام دوستان شاعر و نویسنده از شما فقط التماس دعا دارند
دوستان شاعری که علاقه دارند که شعر ها و سبکهاشون رو به اشترک بگذارند میتوانند با شماره تلفنهای زیر تماس بگیرند
09195066771
09216328128
شما برای دسترسی راحت تر به مطالب میتوانید به ارشیو مراجعه کرده و موضوع مورد نظر را بیا بید .
با نظرات خودتان باعث دل گرمی ما باشید.
در پناه حق باشید ان شاالله
««بیچاره»»

تو یارم یارم یارم کی رو غیر از تو تو دنیا دارم

دوشنبه, ۲۷ تیر ۱۴۰۱، ۰۸:۱۷ ب.ظ

علی مولا مولا مولا مولا

تو یارم یارم یارم

کی رو غیر از تو تو دنیا دارم

تو یارم یارم یارم

سرمو رو ضریحت میذارم

یارم علی کس و کارم علی

یارم علی اعتبارم علی

یارم علی بی قرارم علی

خیلی خیلی دوست دارم

من که دهان ز هر چه جز

اسمتو آب می کشم

از انگور رو ضریح تو شراب می کشم

علی مولا مولا مولا مولا

تکرار از اول

فدای تو و مرام تو

فدای تو و غلام تو

یه کاری کن خاکم کنن آخر

تو وادی السلام تو

جانم علی ضربانم علی

جد شاه خراسانم علی

گرد گناه می برد

گردوغبار راه تو

بوده علمدار حرم شاگرد سپاه تو

علی مولا مولا مولا مولا

کی مثل تو دلها جا داره

کی مثل تو این قد گدا داره

کی مثل تو نجف  و کی مثل

پسرت شهر کربلا داره

شاهم علی ای پناهم علی

شاهم علی تکیه گاهم علی

شاهم علی روسیاهم علی

ای تنها مقصد راهم علی

ای به فدای چشم تو

چشم و دل و سر و تنم

دل بکنم زعالمی از تو که دل نمی کنم

علی مولا مولا مولا مولا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.