اشک محتشم

نوکر بهشت هم برود باز نوکر است

اشک محتشم

نوکر بهشت هم برود باز نوکر است

بسم الله الرحمن الرحیم
باسلام
شما در وبلاگ سفره کریم این امکان رو دارید که سبکهای جدید مداحی رو دریافت نمایید ودر مقابل تمام دوستان شاعر و نویسنده از شما فقط التماس دعا دارند
دوستان شاعری که علاقه دارند که شعر ها و سبکهاشون رو به اشترک بگذارند میتوانند با شماره تلفنهای زیر تماس بگیرند
09195066771
09216328128
شما برای دسترسی راحت تر به مطالب میتوانید به ارشیو مراجعه کرده و موضوع مورد نظر را بیا بید .
با نظرات خودتان باعث دل گرمی ما باشید.
در پناه حق باشید ان شاالله
««بیچاره»»

میونه خرابه (واحد و زمینه ) ده شب محرم

دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۴۴ ق.ظ

شب اول

(حضرت مسلم علیه السلام)


تو دیار کوفه،غریبم و تنها،

(یاحسین)۲

خواهش من اینه،نیا یابن زهرا،(یاحسین)۲

غریبی چه سخته،وای از غم دوری،(یاحسین)۲

میآم آقا پیشت،تو بگو چه جوری؟(یاحسین)۲

یاحسین،از این فاصله،می خونم نیا،کوفه بی وفاست

یاحسین،همه بی وفا،همه بی حیا،کوفه کربلاست

بیقرارمو،غصه دارمو

چی اومد سره،روزگارمو

گریه میکنم،من برای تو

واسه ی همه،بچه های تو

*یاحسین مدد*

نامه هانوشتن،که باشما هستن،(یاحسین)۲

ولی چه زود آقا،عهدتو شکستن،یاحسین۲

آقانیا کوفه،کوفیا دورنگن،یاحسین۲

ایناهمه باهم،با شما میجنگن،یاحسین۲

یاحسین،نقشه ی سرو،سروخنجرو،میکشن نیا

یاحسین،حرف تندوتیز،حرفی ازکنیز،میزنن نیا

بیقرارمو،میگم ای خدا

چه خبرشده،بین کوفیا

گریه میکنم،من برای تو

واسه ی همه،بچه های تو

*یاحسین مدد*


***********************

شب دوم (ورودیه)


رسیده یه لشگر،ازنسل پیمبر،کربلا۲

توی کاروونند،بچه های حیدر،کربلا۲

دل پر ازنواشد،دردوغم بپاشد،کربلا۲

لشگرحسینی،همدم بلاشد،کربلا۲

کربلا،توئی مقصد کاروون عشقه امام حسین

کربلا دل زینبو دل کاروونه به شور وشین

بیقرارمو،فکر یارمو

طاقت جدا،ئی ندارمو

دل هوائیه،کربلائیه

فکر زینبت،به جدائیه

*یاحسین مدد*

غم واشک وناله،واسه باغ آلاله،کربلا۲

بابائی بابائی،می خونه سه ساله،کربلا۲

ضربان قلبم،می خونه از این غم،کربلا۲

عمه میگه داداش،دور توبگردم،کربلا۲

کربلا،بوی دوری وجدائی وغم،داره ای خدا

کربلا،همه حاجتم،که خدانشم،از حسین جدا

بیقرارمو،میگم ای خدا

الهی نشم،ازحسین جدا

شوروشین من،نورعین من

ای برادرم،ای حسین من

*یا حسین مدد*


*********************

شب سوم

(حضرت رقیه سلام الله علیها)


میون خرابه،دل ما کبابه،ای پدر۲

دوری زتو بابا،واسه من عذابه،ای پدر۲

گناهم چی بوده،صورتم کبوده،ای پدر۲

بدون بابائی،واسه من چه زوده،ای پدر۲

ای پدر،کنج این خرا،به بدون تو می میرم بیا

اومدی،حالا من سر،تورو تو بغل می گیرم بیا

بیقرارمو،میگم این شبا

کنج ویرونه،کجائی بابا

من سه سالمه،گریه کارمه

گریه های من،واسه عممه

*بابائی بیا*

یه بی حیا اومد،حرف بدی می زد،ای پدر۲

به روی رقیت،سیلی بدی زد،ای پدر۲

روی دل خسته،غمه تو نشسته،ای پدر۲

بر اثر سیلی،دندونم شکسته،ای پدر۲

ای پدر،توخرابه ایم،منو عمه و،همه اهل تو

ای پدر،کوعلی اکبرو،اصغرو،اباالفضل تو

بیقرارمو،ناله میزنم

از تو ای پدر،دل نمیکنم

سؤالم اینه،تقصیرم چی بود

مثل مادره،صورتم کبود

*بابائی بیا*


*********************

شب چهارم

(طفلان حضرت زینب سلام الله علیها)


فدای برادر،دوطفلان خواهر،یاحسین۲

اجازه ی میدون،بده جون مادر،یاحسین۲

مثل علی اکبر،واسه علی اصغر،یاحسین۲

فدای رقیت،این دوتابرادر،یاحسین۲

یاحسین،اشک نم نمه،داره میباره،خیسه چشماشون

یاحسین،همه خواهشو،ببین التماسو،نگاهشون

بیقرارمو،امون از دلم

وقف توشده،همه حاصلم

ای برادرم،ای پناه من

قوت دلم،تکیه گاه من

*یاحسین مدد*

نگو که غریبم،حسین ای حبیبم،یاحسین۲

دوطفلان زینب،فدای حبیبم،یاحسین۲

درشورم وشینم،ای نور دوعینم،یاحسین۲

دوتا گل زینب،فدای حسینم،یاحسین۲

یاحسین بمیرم برات،نبینم که بی یار و یاوری

یاحسین،همه هستیه،دل زینبو،دل مادری

بیقرارمو،میزنم صدات

هرچی دارمو،میریزم به پات

بیقرارمو،توئی خواهشم

ای حسین من،ای آرامشم

*یاحسین مدد*


*********************

شب پنجم

(حضرت عبدالله بن حسن علیه السلام)

غمه توی سینه،به یادمدینه،عمه جون۲

بزابرم میدون،عمو رو زمینه،عمه جون۲

دستمو رها کن،پر منو واکن،عمه جون۲

افتاده روخاکا،عمومو نگاکن،عمه جون۲

عمه جون،دشمن اومده،روسر عمو،تیغ وخنجره

من فدا،ی عمو بشم،افضل العمل،آره بهتره

بیقرارمو،میگم ای عمو

شهادت برام،شده آرزو

باهمه توون،اومدم برات

جونمو بدم،تابشم فدات

*(عمو یا حسین) یا (عموجان حسین)*

پای تو نشستم،عموباپو هستم،ای عمو۲

توی آغوش تو،بریده شه دستم،ای عمو۲

بی حیادویدو،دستمو بریدو،ای عمو۲

دیدم روسر تو،خنجروکشیدو،ای عمو۲

ای عمو،دست وپازدم،ناله هازدم،توی قتلگاه

ای عمو،واسه ی همه ،اهل خیمه ها،توئی تکیه گاه

بیقرارمو،دیگه مضطرم

دم آخرو،یادمادرم

جون من فدات،ای عموی من

عبدالله منم،پسرحسن

*عمو یاحسین*


**********************

شب ششم

(حضرت قاسم بن الحسن علیه السلام)


نگاه کن عموجون،دل شده پریشون،ای عمو۲

خواهش من اینه،بزا برم میدون،ای عمو۲

بارونیه چشمام،شهادتومیخوام،ای عمو۲

یه نامه آوردم،ازطرف بابام،ای عمو۲

ای عمو،همه حاجته،دل زارمه،که بشم فدات

ای عمو،دم آخرم،بیارو سرم،میزنم صدات

بیقرارمو،میگم ای عمو

شهادت برام،شده آرزو

باهمه توون،اومدم برات

جونمو بدم،تابشم فدات

*عمو یا حسین*

تو می دونی میرم،واسه تو می میرم،ای عمو۲

انتقامتو از،بی دینا می گیرم،ای عمو۲

آره نوجوونم،ازشمامی خونم،ای عمو۲

شکسته تومیدون،آره استخونم،ای عمو۲

ای عمو،دشمن ازحسد،ضربه ای به قا،سم تو زدو

یاد پهلوشکسته ما،درتو توخا،طرم اومدو

بیقرارمو،دیگه مضطرم

دم آخرو،یادمادرم

جون من فدات،ای عموی من

قاسمم عمو،پسرحسن

*عمو یا حسین*


**********************

شب هفتم

(حضرت علی اصغر علیه السلام)


دیگه قحط آبه،ناله ی ربابه،اصغرم۲

نمیدونم آیا،بیداره یا خوابه،اصغرم۲

رنگ تو پریده،روی تو سفیده،اصغرم۲

یه تیرسه شعبه،گلوتو بریده،اصغرم۲

لالائی،میگم اصغرم،همه دلخوشیم،توئی مادرم

کاشکی تو،کنارم باشی،نری باسه شعبه تو از برم

بیقرارمو،امون از دلم

دوری از علی،میشه قاتلم

علی اصغرم،گل پرپرم 

نرو اصغرم،آخه مادرم

*لالائی علی*

میگه دله محزون،لالائی علی جون،اصغرم۲

الهی بباره،واسه ی تو بارون،اصغرم۲

دله پریشونه،مادری می خونه،اصغرم۲

میگه علی جونم،الهی بمونه،اصغرم۲

میرسه،بوی اصغرم،گمونم علی،این حوالیه

توی گهواره بودعلی،ولی دیگه گهواره خالیه

بیقرارمو،میگم ای خدا

اصغروحسین،می بره کجا؟

علی اصغرم،گل پرپرم 

نرو اصغرم،آخه مادرم

*لالائی علی*


*********************

 شب هشتم

(حضرت علی اکبر علیه السلام)

شبیه پیمبر،علی علی اکبر،اکبرم۲

میزنه به میدون،این نوه ی حیدر،اکبرم۲

دشمنه هراسون،اکبره رجزخون،اکبرم۲

می خونه یاحیدر،میونه ی میدون،اکبرم۲

ای علی ،نمیگم نرو، ولی راه برو تو یواش یواش

فکرمن ،نه ولی علی،گل من بیا،فکر عمه باش

بیقرارمو،امون از دلم

دوری ازعلی،میشه قاتلم

ولدی علی،گل پرپرم

بعدک العفا،علی اکبرم

*ولدی علی*

بی تو اف به دنیا،مؤذن بابا،اکبرم۲

پسرم علی جان،گل پسرلیلا،اکبرم۲

ای همه امیدم،پای تورسیدم،اکبرم۲

اکبر اربا"اربا،توشدی رشیدم،اکبرم۲

پاشدی،همه جاگلم،جلو پای من،پسرم علی

ای علی،حالاواسه چی؟پانمیشی من،پدرم علی

بیقرارمو،میگم اکبرم

ای جوون من،رفتی ازبرم

ولدی علی،گل پرپرم

بعدک العفا،علی اکبرم

*ولدی علی*



*********************


شب تاسوعا

(حضرت عباس علیه السلام)


برادرم عباس،آب آورم عباس، یااخا2

آرامش قلبم،دلاورم عباس، یااخا2

ای یل دلاور،قدرت یه لشگر، یااخا2

چی شده که حالا،میری تو برادر، یااخا2

یا أخا،چه خبرشده؟توی علقمه،بی علم شدی

یا أخا،چی شده بگو،که نظر به سو،ی حرم شدی

بیقرارمو،غم به دل نشست

پاشوداداشم،کمرم شکست

ای پناه من،حالمو ببین

پاشو داداشم،روبروم بشین

*جان برادرم*

سیدی و مولا،ای عزیز زهرا، یااخا2

بگوکه چه جوری؟رسیدی تا اینجا، یااخا2

ای نوه ی احمد،مادر تو اومد، یااخا2

مثل تو منو هم،ولدی صدا زد، یااخا2

یاحسین،تا دمی که من،زنده ام داداش،به حرم نبر

یاحسین،توی خیمه ها،پیش بچه ها،آبرو بخر

بیقرارمو،امون از دلم

تنهائی داداش،اینه قاتلم

اومدی داداش،دمه آخرم

کی میآد پیشه، توبرادرم

*جان برادرم*


*********************

شب عاشورا

(امام حسین علیه السلام)


کرب وبلا غوغا،ویلی وواویلا،یاحسین۲

زینبه پریشون،می خونه یازهرا،یاحسین۲

عزیزدل من،همه حاصل من،یاحسین۲

جدائی برادر،میشه قاتل من،یاحسین۲

یاحسین،داره میرسه،بوی غربتو،جدائی داداش

یاحسین،میری آخرش،لااقل برو،تو یواش یواش

بیقرارمو،میگم ازحرم

کم نشه حسین،سایت ازسرم

میری توحسین،بی تودلگیرم

می دونی داداش،بی تو می میرم

*یاحسین مدد*

کناره یه گودال،رفته زینب از حال،یاحسین۲

تن تو رو خاکا،دیگه شده پامال،یاحسین۲

نقشه هاکشیدن،سوی تو دویدن،یاحسین۲

جلوچشم مادر،سرتو بریدن،یاحسین۲

یاحسین،مادر اومده،پدر اومده توی قتلگاه

یاحسین،حالمو ببین،می خورم زمین،هرقدم تو راه

بیقرارمو،میگم ای خدا

چی میشه نشم،از حسین جدا

ای برادرم،کجائی بیا

دخترت میگه،بابائی بیا

*یاحسین مدد*

دریافت

نظرات  (۳)

سلام.این زمیه صوتش مشکل داره کلا حدود 3 کیلوبایت حجمشه و اجرا نمیشه
۱۵ مهر ۹۴ ، ۱۱:۲۶ سید علی کاظمی نسب
سلام
سبک این قسمت دانلود میشه اما پخش نمیشه.
لطفا اگه براتون مقدوره سبک رو برام ارسال کنید.
ممنون.
پاسخ:
سلام دوست عزیز از اینکه از وبلاگ ما باز دید کردید متشکرم ما مشکلی رو که شما فر موده بودید رو برسی کردیم و مشکلی وجود نداشت .شما محبت کنید با دستگاه دیگه ای امتحان بفرمایید .
سبکهای محرمی تا دو روز دیگه در وبلاگ قرار خواهد گرفت.
با تشکر.
۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۸:۱۵ مجتبی مهدی پور
سلام سبک دانلود نمیشه
ظاهرا مشکل داره لطفا اصلاحش کنید و لطفا سبک رو برام ایمیل کنید
brvf93@gmail.com

پاسخ:
سلام دوست عزیز از اینکه از وبلاگ ما باز دید کردید متشکرم ما مشکلی رو که شما فر موده بودید رو برسی کردیم و مشکلی وجود نداشت .شما محبت کنید با دستگاه دیگه ای امتحان بفرمایید .
سبکهای محرمی تا دو روز دیگه در وبلاگ قرار خواهد گرفت.
با تشکر

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.