اشک محتشم

نوکر بهشت هم برود باز نوکر است

اشک محتشم

نوکر بهشت هم برود باز نوکر است

بسم الله الرحمن الرحیم
باسلام
شما در وبلاگ سفره کریم این امکان رو دارید که سبکهای جدید مداحی رو دریافت نمایید ودر مقابل تمام دوستان شاعر و نویسنده از شما فقط التماس دعا دارند
دوستان شاعری که علاقه دارند که شعر ها و سبکهاشون رو به اشترک بگذارند میتوانند با شماره تلفنهای زیر تماس بگیرند
09195066771
09216328128
شما برای دسترسی راحت تر به مطالب میتوانید به ارشیو مراجعه کرده و موضوع مورد نظر را بیا بید .
با نظرات خودتان باعث دل گرمی ما باشید.
در پناه حق باشید ان شاالله
««بیچاره»»

خدای من تویی که میرسه بهت صدای من

یه کاری کن شبای قدر برای من

بذار بگیره این شبا دعای من

الهِ من نگاه نکن به نامه سیاه من

بیا و بگذر امشب از گناه من

کجا بغیر خونته پناه من

از من شرمنده تر کسی

تو عالم پیدا نمیشه

تا ستار العیوبی تو

این بنده رسوار نمیشه

ستار العیوب غفار الذنوب

حال من میشه تنها با تو خوب

یا رب یا اله

گدای تو پیچیده تو سرش بازم هوای تو

دوباره اومده دره سرای تو

چیزی نداره غیر شرم برای تو

حبیب من چیه بغیر ذکر تو طبیب من

یه رحمی کن به این دل غریب من

بذار که رحمتت بشه نصیب من

شب های قدری اومدم

تا مشکل هام رو حل کنی

جان مولا میشه خدا

محکم ما رو بغل کنی

یا رب الجواد یا رب الکریم

کاری کن که ما از خونت نریم

یا رب یا اله

****

آقای من چی میشه که دعا کنی برای من

تو ایوونت بپیچه باز صدای من

صدات کنم یه بار دیگه بابای من

پناه من نگاه نکن به نامه سیاه من

فقط به دستای توئه نگاه من

نذار عوض بشه یه لحظه راه من

کی میبینم جمالتو

کی میمیرم برای تو

میخوام بازم سلام بدم

تو ایوون طلای تو

یا نعم الامام یا نعم الامیر

دستام خالیِ دستم رو بگیر

****

قرار من چرا تموم نمیشه انتظار من

اگه میشه زمان احتضار من

تو قبل هر کسی بیای کنار من

قرار من اگه نیومدی تو احتضار من

یه فاتحه بخون سر مزار من

بذار که خاک پات بشه غبار من

میدونه نوکر حسین

میدونه پیر غلام تو

خونه بعد مرگشه

تو وادی السلام تو

یا نعم الامام یا نعم الامیر

دستام خالیِ دستم رو بگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.