اشک محتشم

نوکر بهشت هم برود باز نوکر است

اشک محتشم

نوکر بهشت هم برود باز نوکر است

بسم الله الرحمن الرحیم
باسلام
شما در وبلاگ سفره کریم این امکان رو دارید که سبکهای جدید مداحی رو دریافت نمایید ودر مقابل تمام دوستان شاعر و نویسنده از شما فقط التماس دعا دارند
دوستان شاعری که علاقه دارند که شعر ها و سبکهاشون رو به اشترک بگذارند میتوانند با شماره تلفنهای زیر تماس بگیرند
09195066771
09216328128
شما برای دسترسی راحت تر به مطالب میتوانید به ارشیو مراجعه کرده و موضوع مورد نظر را بیا بید .
با نظرات خودتان باعث دل گرمی ما باشید.
در پناه حق باشید ان شاالله
««بیچاره»»

زمینه و شور سید اشهدا

يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۹ ب.ظ

🌹 زمینه _ شور 🌹

🌺سیدالشهدا(ع)🌺

📝*عماد بهرامی*🌷


بند اول🎤

 

آقای من

آروم آروم میریزه اشکای من

حرم شده تموم دنیای من

چیشد برات کرببلای من

 

تنگ دلم برای بیقراری های زائرات

واسه نگاه به صحن و گنبد طلات

واسه دم غروب کرببلات

 

تنگ دلم 

توروخدا،آقا بیا،پرم بده

ببین شدم،اسیرغم،حرم بده

 

(آقام آقام - آقام آقام - حرم بده)



------------------

بند دوم🎤

 

ای باوفا

به خاک مقدم تو روحی فدا

شهنشاه دو عالمی من گدا 

دوباره دل هوایی ای آقا

 

تنگ دلم برای گریه هام جلودر حرم

واسه شلوغی های باب الکرم

واسه پریشونیه روز اخرم

 

تنگ دلم

به اون خدا،که ناظره،وشاهده

دیگه بریدم،از فراق،حرم بده

 

(آقام آقام - آقام آقام - حرم بده)

-----------------

بند سوم🎤

 

باما بساز

همیشه از تو ناز و از ما نیاز

خودت ببین دلم چقدر تنگ باز

به یاد کربلا و سوز و گداز

 

یادش بخیر چه حلقه ای باذکر حیدر زدیم

با روضه سه ساله پرپر زدیم

توی حرم به سینه و سر زدیم

 

یادش بخیر

چه گریه ها که کردمو،دلم شکست

چه غصه ای،میون سینه ام نشست

 

(آقام آقام - آقام آقام - حرم بده)

 

عماد بهرامی

دریافت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.