اشک محتشم

نوکر بهشت هم برود باز نوکر است

اشک محتشم

نوکر بهشت هم برود باز نوکر است

بسم الله الرحمن الرحیم
باسلام
شما در وبلاگ سفره کریم این امکان رو دارید که سبکهای جدید مداحی رو دریافت نمایید ودر مقابل تمام دوستان شاعر و نویسنده از شما فقط التماس دعا دارند
دوستان شاعری که علاقه دارند که شعر ها و سبکهاشون رو به اشترک بگذارند میتوانند با شماره تلفنهای زیر تماس بگیرند
09195066771
09216328128
شما برای دسترسی راحت تر به مطالب میتوانید به ارشیو مراجعه کرده و موضوع مورد نظر را بیا بید .
با نظرات خودتان باعث دل گرمی ما باشید.
در پناه حق باشید ان شاالله
««بیچاره»»

زمینه حضرت رقیه سلام الله علیها

شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۵۴ ب.ظ

حضرت رقیه (س)

زمینه




حالا که وقت زیارت رسیده


مسافرم من با قد خمیده


ادخل یا طلعة الرشیده


عمه محض خاطر من


بابا شد مسافر من


به رویش روشن شد چشم زائر من


حسین وای


******


لبی نداری تا بوسه بچینم


بدن نداری تا رو پات بشینم


انگشترت کو تا اونو ببینم


گلگون گشته روی ماهت


خونی شد موی سیاهت


رقیه رقیه تشنه ی پناهت


حسین وای


******


چشمات و وا کن گوشامو نیگا کن


بازم با دستات زخمامو دوا کن


از حلق بریده دخترت رو صدا کن


تنها تو قفس اسیرم


بابا با تو پر می گیرم


دعا کن دعا کن تا که من بمیرم


حسین وای

دریافت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.